Szkolenie prezentuje podstawy komunikacji oraz praktyczne podejście do uzyskania skutecznego procesu przepływu informacji. Poprzez warsztaty uczestnicy poznają zasady komunikacji personalnej oraz komunikacji w zespole.
Uczestnicy poznają także różne typy i metody komunikacji z wymagającym odbiorcą, które odpowiednio zastosowane pozwalają osiągnąć założony cel. Dzięki szkoleniu każdy z uczestników przetrenuje najczęściej występujące bariery komunikacyjne i poprzez scenki sytuacyjne nauczy się je z sukcesem je pokonywać.
Szkolenie prezentuje podstawy negocjacji, na bazie których uczestnik buduje zasady negocjacji niezbędnych w codziennej pracy.
Dzięki szkoleniu uczestnicy poznają praktyczne poziomy negocjacji oraz triki negocjacyjne, które wykorzystywane w trakcie spotkań projektowych pozwolą na zdobycie przewagi negocjacyjnej i osiągnięcie założonego celu.
W trakcie szkolenia uczestnicy poprzez gry strategiczne poznają wybrane narzędzia i strategie komunikacyjne, które mogą wykorzystywać w trakcie spotkań i sytuacji spornych w trakcie wykonywania codziennych obowiązków.
Szkolenie prezentuje najczęściej wykorzystywane zachowania asertywne, które zespół obserwuje w trakcie procesów biznesowych i projektowych.
Bazując na podstawie doświadczeń różnych obszarów biznesowych zostaną przedstawione najczęściej występujące relacje w zespołach projektowych. Poprzez praktyczne ćwiczenia uczestnicy poznają techniki asertywne oraz wybrane typy asertywności.
Dzięki szkoleniu uczestnicy nauczą się efektywnie wykorzystywać poznane techniki, by usprawnić podejmowane decyzje i utrzymanie swojego stanowiska w codziennych sytuacjach.